31. Kā izvēlēties uztura bagātinātājus?
Kāpēc izvēlējāties NSP? Kāpēc ne šo vai to?
Ļoti bieži uzdotie jautājumi! Un starp tiem ir šāds: lūdzu, analizējiet šo vai to zīmolu.
Dārgie draugi, es to jau esmu analizējis! Vienkārši, ja es jums pastāstīšu par jūsu iecienītāko uztura bagātinātāju zīmolu un to, kāpēc man tas nepatīk, tas mūsu attiecības nestiprinās)))
Bet es varu jums pastāstīt, kā pašam analizēt savus uztura bagātinātājus. Uzreiz brīdinu, ka tas prasīs jums diezgan daudz laika.
TĀTAD, Pa Punktiem.
- Skatiet, vai uzņēmumā ir ražošana? Ja jūs pērkat “no vietnes” vai no starpnieka, kurš jums garantēs deklarēto kvalitāti? Tīmekļa vietne? Starpnieks? 99% starpnieku uzdevums ir nopirkt lēti, izveidot skaistu produkta stāstu un pārdot par augstāku cenu. Šeit aug saknes stāstiem par kosmonautiem paredzētu produktu (ja zināt, no cik uzņēmumiem esmu dzirdējis šo stāstu), par mirstošu gudrinieku, kurš, mirstot pie ugunskura, iedeva tīstokli ar mūsu produktu noslēpumiem. mūsu uzņēmuma prezidentam utt. Apskatiet ražošanu kartēs internetā. Bieži diemžēl bankā norādītā ražošanas adrese kartēs atbilst kādai garāžai vai pasta nodaļai. Skatieties produkciju vietnē YouTube. Lai bioķīmiķi un laboratoriju vadītāji noskatās šo video, lai viņi pastāsta kaut ko par aparatūru, ko viņi tur redz.
2. Sertifikāti visam.Izejvielas,ražošanai ,produkcija.Saka, ka var nopirkt jebkuru sertifikātu. Bet daudziem uzņēmumiem pat nav naudas tam. No kurienes nāk nauda kvalitatīva produkta ražošanai? Un tad mēs redzam detox plāksterus, kas sertificēti kā pārsēja materiāls, lecitīns, sertificēti kā iepakojuma materiāls utt.
3. Mēģiniet meklēt ražošanas izmaksas. Salīdzinājumam. Viens man pazīstams uzņēmums (slepus, tas ir NSP) tērē vairāk nekā 2 miljonus ASV dolāru gadā tikai kvalitātes kontroles sistēmas pārbaudei, bet cits, arī liels uzņēmums, maksā 4 miljonus ASV dolāru par visu ražošanu.
4. Neatkarīgu revidentu ziņojumu par ražošanu esamība vai neesamība. Ja uzņēmums ir publisks, tad šādus pārskatus varat atrast biržas mājaslapā, kurā tiek kotētas uzņēmuma akcijas. Ja uzņēmums ir privāts, tad būs jāsamierinās tikai ar to, ko īpašnieki vēlas vai nevēlas par to stāstīt.
5. Izejvielu kvalitāte. Kur uzņēmums iegūst izejvielas? Vai viņa izvēlas starp dažādiem piegādātājiem, kuriem ir iespēja paņemt izejvielas vai atteikties no tām, vai viņai ir savas plantācijas, un viņa ir spiesta izmantot izejvielas no šīm plantācijām, neatkarīgi no izejvielu kvalitātes šogad, tās bioaktivitāte utt.
6. Organisma aktīvās vielas piegādes formas. Ir formas, kuru ražošana ir lēta – piemēram, kalcija karbonāts, kura tirgū ir daudz, un ir dārgas – piemēram, helāts. To var redzēt uz etiķetes un produkta aprakstā.
7. LOT – norāda, ka uzņēmums kontrolē katru izejvielu partiju un katru gatavās produkcijas partiju. Tas ir, ja tāds ir.
8. Katras izejvielu un gatavās produkcijas partijas kvalitātes kontroles laboratoriju esamība vai neesamība. Kāds aprīkojums ir šīm laboratorijām?
9. Biopieejamības testu esamība vai neesamība. Viena lieta ir tad, ja ražotājs domā, ka aktīvā viela tā vai citādi uzvedīsies cilvēka organismā un pat iekļūs tajā. Cita lieta, ja uzņēmums veic šādus testus uz šūnām un dzīviem cilvēkiem un garantē konkrētas sastāvdaļas biopieejamību.
To visu un daudz ko citu es ņēmu vērā, izvēloties produktu ar kuru strādāt..
Tāpēc, kad kāds man lūdz analizēt zīmolu, es saprotu, cik daudz darba būs jādara.
Ja es atbildu uz jūsu pieprasījumu, ka mēs esam analizējuši ŠO vai toproduktu, bet neizmantojam, tas nozīmē, ka dažiem no šiem parametriem mēs esam atteikuši tieši deļkādai augstāk minetai nesakritībaj..
Neskatieties uz reklāmas informāciju. Paskaties uz sakni)))
Atcerieties, ka produktiem kurus jalieto katru dienu, jābūt ne tikai efektīviem, bet, kas ir svarīgi, arī drošiem.
Šajā saitē varat noskatīties mūsu video reportāžu par NSP laboratoriju un ražošanu apmeklējumu . https://vimeo.com/347250908